Winkelwagen
(0)

Klantenservice

 

Verzending en bezorging Verzending en bezorging
Levertijden
Levertijd bij bankoverschrijving
Verzendmethoden
Track & Trace
Verzendkosten
Bezorgdagen
Wat als ik niet thuis ben?
Bestellingen ophalen in Amersfoort
Veilig betalen Veilig betalen
iDeal
Bankoverschrijving
Creditcard
PayPal
Op rekening bestellen
Achteraf betalen met AfterPay
Kortingscodes
Intracommunautaire leveringen



Contact

Contact
Contact opnemen
Telefonisch
Per Email
Openingstijden klantenservice
Klachtafhandeling

Ruilen en retourneren Ruilen en retourneren
30 dagen bedenktijd
Voorwaarden voor retourneren
Retouradres
Een product ruilen
Hoe en wanneer ontvang ik mijn geld retour?


garantie en defecten Garantie en defecten
Garantietermijn
Bij wie heb ik garantie?
Garantieprocedure
Retouradres

 

 

VERZENDING EN BEZORGING

 

Levertijden

 

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 19.00 en waarvan de producten op voorraad zijn, worden door ons diezelfde dag nog verstuurd. In de meeste gevallen heb je je bestelling de volgende dag al in huis!

Helaas komt het een enkele keer voor dat PostNL er niet in slaagt om je bestelling de volgende dag te bezorgen. Door bijvoorbeeld een sorteerfout kan er enkele dagen vertraging ontstaan in de aflevering van de betreffende zending. Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

 

Terug naar top pagina


Levertijd bij bankoverschrijving

 

Wanneer je hebt gekozen voor ‘vooruit betalen’ als betaalmethode dan kan het, afhankelijk van de betreffende bank, 1-2 werkdagen duren tot de betaling is verwerkt.

Bij bankoverschrijvingen vanuit het buitenland moet je rekening houden met een doorlooptijd van 2-4 werkdagen.

 

Terug naar top pagina


Verzendmethoden

 

Bestellingen kunnen door ons, afhankelijk van formaat en gewicht, op twee verschillende manieren worden verstuurd.

Verzending per brievenbuspost
Bestellingen waarvan de producten klein en licht genoeg zijn, worden door ons als brievenbuspost verstuurd. Je hoeft hiervoor dan ook niet thuis te blijven. Zendingen naar het buitenland worden door ons altijd als pakket verstuurd.

Verzending per pakketpost
Bestellingen waarvan de producten te groot of te zwaar zijn om als brievenbuspost te worden verstuurd, worden door ons als pakketpost verstuurd. Hierbij moet bij bezorging getekend worden bij de bezorger.

 

Terug naar top pagina


Track & Trace

 

In het geval van een pakketzending ontvang je van ons naast de standaard verzendbevestiging een tweede verzendbevestiging met een link waarmee het pakket kan worden gevolgd. Ontvang je deze tweede verzendbevestiging niet, dan zal je bestelling als brievenbuspost zijn verstuurd.

 

Terug naar top pagina


Verzendkosten

 

Verzending binnen Nederland

Wij vragen een kleine bijdrage van € 1,95 voor de verzending van iedere bestelling, ongeacht het bestelbedrag of de inhoud van de bestelling.

Verzending naar België

De verzendkosten naar België zijn € 4,95 per bestelling. Voor onze verzendkosten naar overige landen willen wij je vragen om contact met ons op te nemen.

 

Terug naar top pagina


Bezorgdagen

 

In onderstaand overzicht kun je bekijken wanneer je bestelling zal worden bezorgd.

Verstuurd op
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Verwachte levering Nederland
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Verwachte levering België
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Maandag
Dinsdag

 

Helaas komt het een enkele keer voor dat PostNL er niet in slaagt om je bestelling de volgende dag te bezorgen. Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

 

Terug naar top pagina


Wat als ik niet thuis ben?

 

Als je bestelling wordt aangeboden wanneer je op dat moment niet thuis bent, zal het pakket de eerst volgende werkdag of zaterdag nogmaals worden aangeboden. Is er bij de 2e afleverpoging wederom niemand aanwezig, dan zal het pakket worden afgeleverd bij een postkantoor bij jou in de buurt. De bezorger zal in dat geval een bericht achterlaten zodat je weet waar je het pakket op kunt halen. Je bestelling blijft 3 weken liggen op het postkantoor.

In sommige gevallen kan het pakket bij niet thuis afgeleverd worden bij de buren. De bezorger laat ook in dat geval een bericht achter zodat je weet waar je het pakket op kunt halen.

 

Terug naar top pagina


Bestellingen ophalen in Amersfoort

 

iPod-Cases.nl is gevestigd in Amersfoort en is zeer goed bereikbaar door de centrale ligging en de nabijheid van snelwegen A1 en A28.

Wanneer je je bestelling in Amersfoort op wilt komen halen, kun je dit aangeven in het bestelproces. Voor het ophalen van bestellingen worden door ons geen extra kosten in rekening gebracht.

Omdat wij niet beschikken over een showroom en/of fysiek kassasysteem, is het helaas niet mogelijk om bij ons een keuze te maken en/of bestellingen te betalen. Op te halen producten dienen daarom altijd van tevoren besteld en betaald te zijn.

Bestellingen kunnen bij ons worden opgehaald tijdens de volgende openingstijden:

Dag
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Openingstijden
09.00 uur tot 19.00 uur
09.00 uur tot 19.00 uur
09.00 uur tot 19.00 uur
09.00 uur tot 19.00 uur
09.00 uur tot 19.00 uur

 

Voor een uitgebreide routebeschrijving verwijzen wij je naar onze contact gegevens.

 

Terug naar top pagina


 

VEILIG BETALEN

 

iDEAL

 

Betalen met iDEAL is veilig, snel en verloopt direct via je eigen bank. Betalen met iDEAL werkt ongeveer hetzelfde als internetbankieren met je eigen bank. Bij het plaatsen van je bestelling bij ons, wordt je via een beveiligde verbinding doorgestuurd naar de betaalpagina van je eigen bank waar je de betaling kunt afronden.

De belangrijkste voordelen van betalen met iDEAL zijn:

  • iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
  • Betalen met iDEAL kan als je internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
  • iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik.

 

 

Terug naar top pagina


Bankoverschrijving

 

Wanneer je kiest voor ‘vooruit betalen’ als betaalmethode, dien je het bestelbedrag zelf aan ons over te maken. Dit kan digitaal, via internetbankieren, of door middel van een zogenoemde overschrijvingskaart van je eigen bank.

Zodra wij je betaling ontvangen hebben, ontvang je hiervan een bevestiging en een digitale factuur. Je bestelling zal vervolgens zo snel mogelijk door ons worden verwerkt.

 

Terug naar top pagina


Creditcard

 

Wij accepteren creditcards van zowel Mastercard als Visa en werken daarbij samen met MultiSafepay als betaalpartner. MultiSafepay is een betrouwbare betaalpartner en werkt uitsluitend via beveiligde verbindingen waarbij alle informatie versleuteld wordt verzonden.

Creditcard betalingen worden vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling zeer snel kunnen verwerken. Wij berekenen bovendien geen extra kosten voor creditcard betalingen.

 

Terug naar top pagina


PayPal

 

Paypal is een online betaalsysteem waarbij een PayPal rekening vereist is om betalingen te kunnen doen. Betalen met PayPal is makkelijk, snel en veilig.

PayPal betalingen worden vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling zeer snel kunnen verwerken. Wij berekenen bovendien geen extra kosten voor PayPal betalingen.

 

Terug naar top pagina


Op rekening bestellen

 

Voor bedrijven en overheidsinstellingen is het in de meeste gevallen mogelijk om bij ons op rekening te bestellen. Een geldig BTW nummer en KvK nummer zijn daarbij vereist.

Voor betalen op rekening geldt een betalingstermijn van 14 dagen.

Omdat betalen op rekening niet is opgenomen in ons standaard bestelproces, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen wanneer je van deze mogelijkheid gebruik wenst te maken.

Terug naar top pagina

Achteraf betalen met AfterPay

 

Je kunt bij ons achteraf betalen door te kiezen voor AfterPay als betaalmethode. AfterPay voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Vier dagen na het plaatsen van je bestelling ontvang je van AfterPay een digitale acceptgiro per mail. Deze dient binnen 14 dagen te worden betaald.

Om gebruik te kunnen maken van AfterPay als betaalmethode zijn enkele extra gegevens (geslacht, geboortedatum en bankrekening nummer) vereist. Deze kun je invullen in de extra velden die verschijnen nadat AfterPay als betaalmethode wordt geselecteerd. Afterpay gebruikt deze en andere gegevens voor een real-time krediet check. Afterpay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Voor vragen kun je altijd contact opnemen of een bezoek de Afterpay website.

AfterPay kan alleen gebruikt worden bij bestellingen met een waarde tot € 150,-.

 

Terug naar top pagina


Kortingscodes

 

Wanneer je in het bezit bent van een kortingscode dan kun je deze bij het plaatsen van je bestelling invullen in het daarvoor bestemde veld. De geldende korting zal direct worden verrekend.

 

Terug naar top pagina


Intracommunautaire leveringen

 

Ben je woonachtig binnen de EU maar buiten Nederland en in het bezit van een geldig BTW nummer? Dan kom je waarschijnlijk in aanmerking voor een BTW vrije intracommunautaire levering.

Tijdens het bestelproces kun je na het invullen van de factuurgegevens het BTW nummer invullen. Nadat de gegevens zijn gecontroleerd, zal de BTW berekening automatisch worden gecorrigeerd.

 

Terug naar top pagina


 

CONTACT

 

Contact opnemen

 

iPod-cases.nl is op verschillende manieren goed bereikbaar. Wij hebben uitgebreide ervaring met vrijwel alle producten uit ons assortiment en willen je hier graag meer over vertellen.

Natuurlijk staan we ook voor je klaar als het gaat om leverinformatie, informatie over garantieafhandeling en alle andere vragen en/of opmerkingen.

Contactgegevens
iPod-Cases.nl
Uraniumweg 37
3812RJ, AMERSFOORT
Afhaaladres
iPod-Cases.nl
Uraniumweg 37
3812 RJ, AMERSFOORT

Routebeschrijving

 

Overige gegevens
KvK nummer:
BTW nummer:
Bankgegevens:
IBAN nummer:
BIC code:
09171220
NL8180.05.129.B01
1329.99.927
NL07 RABO 0132 9999 27
RABONL2U


 

Terug naar top pagina


Telefonisch

 

iPod-Cases.nl beschikt over een goed bereikbare klantenservice. Onze medewerkers zitten tijdens onze openingstijden voor je klaar om je telefonisch te woord te staan en van de juiste antwoorden op je vragen te voorzien.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 033-8200333.

 

Terug naar top pagina


Per email

 

Neem je liever contact met ons op via email? Geen enkel probleem. Stuur je email naar service@2hills.nl en vermeldt indien mogelijk je bestelnummer zodat wij direct over alle (bestel)gegevens beschikken.

Wij garanderen alle binnenkomende email snel te beantwoorden en je van een passend antwoord te voorzien. Tijdens onze openingstijden streven wij ernaar om alle email binnen 4 uur te beantwoorden.

 

Terug naar top pagina


Openingstijden klantenservice

 

Onze medewerkers staan tijdens onze openingstijden voor je klaar om je vragen via email of per telefoon te beantwoorden.

Dag
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Openingstijden
09.00 uur tot 19.00 uur
09.00 uur tot 19.00 uur
09.00 uur tot 19.00 uur
09.00 uur tot 19.00 uur
09.00 uur tot 19.00 uur


 

Terug naar top pagina


Klachtafhandeling

 

Wanneer je onverhoopt niet tevreden bent over een geleverd product of onze dienstverlening verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. Wij zullen in alle gevallen zorgen voor een snelle en passende oplossing van het probleem. Wij willen je vragen om klachten telefonisch of per email in te dienen en zullen alle klachten zo snel mogelijk afhandelen.

We lossen een eventueel probleem graag samen met je op. Indien we samen niet tot een passende oplossing kunnen komen kun je terecht bij de geschillen commisie van Stichting Webshop Keurmerk.

 

Terug naar top pagina


 

RUILEN EN RETOURNEREN

 

30 dagen bedenktijd

 

Bij iPod-Cases.nl ontvang je alle producten 30 dagen op zicht. Wil je je bestelling (of een deel daarvan) om wat voor rede ook, retourneren dan is dat geen enkel probleem, mits je dit binnen 30 dagen na de levering van je bestelling aan ons meldt.

Nadat je je bestelling (of een deel daarvan) aan ons hebt geretourneerd, zal het volledige bedrag inclusief verzendkosten door ons worden terugbetaald. Je ontvangt daarvan altijd een bevestiging. De terugbetaling zal altijd binnen 14 dagen na het melden van de retourzending worden verricht. Alleen de kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

 

Terug naar top pagina


Voorwaarden voor retourneren

 

Om aanspraak te kunnen maken op een volledige terugbetaling bij retourneren, is het van belang dat de betreffende producten compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking worden geretourneerd. Zowel het product als de verpakking dienen onbeschadigd te zijn.

Wanneer er aan één van bovenstaande voorwaarden niet wordt voldaan, behoudt iPod-Cases.nl zich het recht om van volledige terugbetaling af te zien. In dat geval zullen wij altijd contact met je opnemen.

 

Terug naar top pagina


Retouradres

 

Alle retourzendingen kunnen worden geretourneerd naar onderstaand adres:

iPod-Cases.nl
Uraniumweg 37
3812RJ, AMERSFOORT

 

Terug naar top pagina


Een product ruilen

 

Wanneer je bij nader inzien toch liever een ander product ontvangt, is het altijd mogelijk om het geleverde product binnen 30 dagen om te ruilen tegen een alternatief.

Wij willen je in dat geval vragen om contact met ons op te nemen.

 

Terug naar top pagina


Hoe en wanneer ontvang ik mijn geld retour?

 

Na ontvangst van je retourzending, sturen wij je binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging en een credit memo. Hierop worden de geretourneerde producten en het door ons terug te betalen bedrag vermeld.

Na ontvangst van je retourzending zal het volledige aankoopbedrag door ons worden terugbetaald. Dit is inclusief de verzendkosten die je bij het plaatsen van je bestelling hebt betaald. De terugbetaling is geheel kosteloos en zal binnen 14 dagen na het kenbaar maken van de herroeping worden verricht. Wij gebruiken hiervoor altijd de bankrekening, creditcard of PayPal account waarmee je bestelling is betaald.

 

Terug naar top pagina


 

GARANTIE EN DEFECTEN

 

Garantietermijn

 

Alle producten worden door ons geleverd met een garantietermijn van ten minste 12 maanden. Bij sommige producten is de garantietermijn langer dan 12 maanden. Dit wordt in de meeste gevallen op de productpagina vermeld.

Heb je vragen over de garantietermijn van een bepaald product, neem dan contact met ons op.

 

Terug naar top pagina


Bij wie heb ik garantie?

 

Indien een product onverhoopt kapot gaat dan heb je altijd met ons te maken. Wij regelen alles met onze leveranciers en zullen het product zo snel mogelijk vervangen of repareren.

In sommige gevallen is het mogelijk dat het product niet meer leverbaar is. In deze gevallen zal het product in overleg met de klant worden vervangen door een gelijkwaardig alternatief.

 

Terug naar top pagina


Garantieprocedure

 

Wanneer je te maken hebt met een defect product dien je altijd eerst contact met ons op te nemen. Op basis van het betreffende product, kunnen we in de meeste gevallen direct een indicatie geven van de verdere afhandeling en de daarbij horende doorlooptijd.

Stuur nooit defecte producten retour zonder hier van tevoren melding van te hebben gemaakt. Houd bij het melden van defecten altijd het oorspronkelijke bestelnummer bij de hand.

 

Terug naar top pagina


Retouradres

 

Alle retourzendingen kunnen worden geretourneerd naar onderstaand adres:

iPod-Cases.nl
Uraniumweg 37
3812RJ, AMERSFOORT

 

Terug naar top pagina